Tja fan

Hejsan! Hade friluftsdag i skolan today och vi gick på en promenad till ett berg och sedan gick vi hem till belinda och hämta hennes hund eftersom att vi va i skogen där hon bor. Var faktiskt rätt skönt och vädret var ganska perfekt. Gick en liten promenad när jag kom hem efter att ha följt med martina hem en bit, då jag snacka i telefon med lindis och planerade helgen lite. Efter det så tog jag det chill i solen och pussa på min kanin innan jag gick in och nörda vid datorn. Ska börja plugga nu, sista rycket denna vecka, allt ska in! BTW, i morgon går jag den sista fredagen i grundskolan. Hur sjukt?! Galet sjukt. Vet inte riktigt vad jag tycker, gillar min klass och det kommer kännas så konstigt att inte träffa alla varje dag. Hur som! Beyoncés konsert igår var helt amazing, så grymt bra. Berättar mer om det efter jag har pluggat, puss. 
 

 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar