Tjäääna

HAllojken!
 
Är på betydligt bättre humör idag, kan vara för att vi slutade typ 12 WOOOOHOOOOO
 
Så köpte jag nya skor som jag har behövt såå länge, har lovat mig själv att aldrigaldrig mer köpa converse, dels för att alla har det men också för att det är så dålig kvalité, de håller inte länge alls! Iaf inte de jag har haft innan! 
Aja det blev iaf ett par converse haha, vita också bara för att följa strömmen lite mer. Men jag kan seriöst inte gå runt med de skorna jag har nu längre, de är smutsiga, äckliga och dessutom trasiga. Så va liksom tvungen att köpa ett par converse eftersom jag inte hittar några andra skor..
Trot eller ej men nu ska jag faktiskt plugga sen städa, eftersom mina föräldrar drar till Grekland tomorrow och min mormor då kommer hit för att vakta "oss" läs; min lillebror, för jag är fucking 18 barreeeeee!!!!! 
Haha nä men då måste det ju vara lite fint ;)
Höres kära vänner!
PussL
 

Juste den här låten är typ asgammal men började lyssna på den imorse igen och nu går den på repeat, den är så satans bra!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar