Trött

Okej jag är astrött och orkar faktiskt inte skriva värsta inlägget som jag lovade. Men eftersom jag lovade så får ni istället några bekännelser! Eller ja vad man nu ska kalla det..
PussL

1. Jag hatar att behöva någon men inte känna mig behövd av den

2. Jag älskar sommaren

3. Jag älskar att vara på landet, folk som inte har varit där fattar inte hur jag orkar åka dit varje helg men det är så sjukt härligt att slippa all "drama" och plugg här hemma och bara komma bort o glömma allt!

4. Min närmaste och allra bästaste vän är Frida. Vi har varit vänner i 11 år, hon vet allt om mig och lite till ♥

5. Jag hatar att behöva skaffa nya vänner för jag suger, från början brukar folk tycka att jag är tråkig och typ sur. Men när de lär känna mig.. då jävlar!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar