Underbara (?) måndag

Hallå vänner!
 

Min måndag började uruselt, vaknade upp och kände mig förjävlig, tror faktiskt jag fortfarande va lite småbakis efter i lördags hahaha, aldrig mer alkohol (y) Fick även ett meddelande från emma där hon undrade om vi kunde skolka från matten för att dra in till kungsträdgården och "hylla våra svenska hjältar" aka tre kronor för VM-guldet. Blev ännu mer irriterad över det, vet inte varför men hade helt enkelt en asdålig morgon.
Sen när jag kom till skolan blev jag på litelite bättre humör och efter att ha pratat med en klasskompis som var "sjuk" för att också åka in till kungsan tänkte jag what the hell YOLO så jag bestämde mig också för att vara lite "sjuk", så efter första lektionen som slutade vid typ halv tio drog jag och Emma in oss mot stan. 
 
Väl där höll jag på att svettas ihjäl eftersom jag på grund av mina sugande (lol) vänner, har två feta sugmärken på halsen och behöver använda tröjor som täcker det i skolan så hade jag en fet tjocktröja. Men sprang då in på hm och köpte en kris-tröja som jag bytte om till, sen gick jag in på donken och köpte en cheeseburgare och en jävla massa vatten, höll nämligen på att avlida av vätskebrist, jag lovar. Sen drog vi oss mot kungsan och innan vi gick och "tog en plats" gick jag och köpte en till burger och ännu mera vatten hahaha.
 
Sen gick vi iaf dit och fick se bland annat the poodles, tre kronor (förstås), Loa falkman och ROBIN STJERNBERG darling <3333333
Pallar inte berätta i detalj allt som hände, men även fast jag verkligen inte kan säga att jag bryr mig om hockey eller sport överhuvudtaget och inte alls har varit insatt i vm så va det sjukt kul att vara där och fira. Woop! Så tack Emma för att du övertalade mig. 
 
Nu på eftermiddagen har jag stekt som fan i solen, gonna get that tan liksom. Brände mig dock men det är en annna femma! Nu ska jag äta glass och kolla gossip girl!
 
Lägger upp bilderna från dagen senare!
PussL 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar