Weekend

Först vill jag bara säga tack Linda och alla i hela din familj för helgen! Har haft det hur bra som helst. Idag så kom vi upp vid 11 tiden för att båda trodde att den andre sov fast båda egentligen var vakna haha. Åt frukost och sedan tog vi oss ut på en springtur! När vi skulle tillbaka gick vi 'vilse' i skogen och sen fick vi för oss att vi skulle bada, så linus och oscar fick komma ner med våra badkläder. Det var meningen att både jag och linda skulle bada men jag fick göra den insatsen själv. Fy satan vad kallt det var, doppade tillochmed huvudet och 'simmade' (sprattlade med benen) lite innan jag sprang skrikandes upp. Men det var skönt när man kom upp, tro det eller ej. Solade lite och åt lunch när vi kom hem och sedan hade vi vattenkrig 2.0, var så jävla kul. Fyfan vad blöta vi blev. Har ett videoklipp som jag kan visa senare. Orkar inte skriva så mycket mer men jag har haft det super som sagt och hoppas att få komma tillbaka dit redan på onsdag om planerna håller i sig dvs. 
 
Linda igår på den ostämda gitarren haha
Lagom snygga mitt i natten
Min lovely "T-rex" tröja hahahaha
YOLO:aren in action
Snygg linda äter rester à spaghetti bolognese 
Våra vapen
Mordplatsen


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar