wild

Tjeeena bloggen.
 
Som ni alla vet så vann Danmark igår! Tyckte om den, norges, rysslands och en som jag inte kommer ihåg. Hade alltså en lugn hemmakväll i soffan. Till skillnad från min blogg-kompanjon linda. Hon skickade väl ett x antal fylle bilder/videoklipp kan jag säga. Pratade med henne i telefon för en liten stund sedan och hon kommer tydligen inte ihåg det, haha nåååå. Just nu sitter jag med kemiboken framför mig och låtsas plugga. Måste städa rummet också. Och lägga in alla kläder i garderoben. BTW, såg att Kenza köpt en garderob på IKEA och hon har samma "design" eller vad man ska säga som mig. Man får som sagt pyssla ihop garderoben själv och hon har gjort nästan exakt som mig, dessutom har hon samma "system" som mig, med byxor och bh:ar och sånna grejer. Lite coolt faktiskt. JUSTE! Fick ett spännande mail idag, LÄNGTARRRRR. 
 
okej jag har letat i 20 min efter en bild att lägga upp men hittar ingen bra. så det får bli en bild på ett citat på toapappret hemma hos louise. random:aste ever. live with it. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar