Tisdaaag

Tjena tjena folket. 
Har slutat sent i skolan både i går och idag vilket betyder att jag är väldigt tjööööött. Därav bloggningen från min sida. Nu sitter jag iallafall lutad mot elementet med tända ljus runt om mig och gosar in mig i min mysfilt och kollar på Paradise Hotel, hahaha. Mys ju. Träffade mamsi på stan efter skolan och vi shoppa lite till mig,köpte några julklappar och julsaker och käka middag på Nancy's. Min mamma är så jäkla efterbliven vilket jag också är så när vi är på stan tillsammans får vi kort sagt folk omkring oss att skratta. Hon påminner dock om min juridik lärare, och jag har redan haft 3 timmar juridik idag så vart trött på henne efter ett tag. Man pallar liksom inte virrigheten allt för länge. I morgon ska jag dra på mig långstrumpor, kortbrallor och benskydd. Jag ska bli fotbollsbrud!

Belinda skriver:

Ååååh vad fin tröja!! Du också för den delen men du e ju alltid snygg! Eller dina kläder e också alltid fina det var inte så jag menade. Äääh skitkommentar det blev men du fattar

Svar: Hahaha tack gulle <333
howedoit.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar