Lördag

Hej på er!
Idag är en bakisdag! haha nej mår faktiskt ganska bra med tanke på omständigheterna! Var ju då ute igår och tog Linnéas klubb-oskuld! Först förade vi hemma hos henne sen drog vi till Ace, personligen ryckte jag det sög men Emma o Linnéa tyckte det va ganska bra så stannade där typ en timme ungefär. Sen drog vi vidare till Victoria där vi va tills de stängde vid 3, va askul! Det tog oss sen typ tre fucking timmar att åka hem för SL tror uppenbarligen inte att en enda människa behöver ta sig hem kommunalt mellan typ 12-6. Idiotas.
Aja hem kom vi iaf och har sovit typ fem timmar också. Nu sitter jag och Emma på pendeln på väg hem till henne, ska ha en svullar dag och bara chilla galet.
Vet inte varför men blir alltid aå satans sugen på onyttigheter när jag dricker/har druckit.
Nu ska vi av, bloggar när jag kan igen!
PussL

Juste vill bara passa på att säga hur jävla jävla mycket jag älskar mina vänner. De är det finaste jag har ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar