Näe

Hej har fett tråk.
Vill bli 18 så jag kan göra roligare grejer. Vill flytta till en egen lägenhet. Vill dra till fjällen med brudarna och bara köra. Vill resa och parta och jag vill bara dra från södertälje och hela sthlm området. Fucking skita i allt här, samtidigt som jag vill stanna. Det är inte lätt när man inte vet riktigt vad man vill. Vill vara en partypingla, en sportfåne, en modefantast, en humortjej, en flickvän, en bästavän, en smartskalle, en fuckallt och en hållalltkärt. Vad fan ska jag bli?! Fan det är en massa personer innuti mig känns det som, och alla vill åt olika håll och kvar blir jag som fattar noll och har en dundrande huvudvärk. Tycker det är svårt att växa upp. Skulle fan vilja träffa mig själv som 12-13 åring nu. Lilla naiva flicka, glad och sket i allt och va bara mig själv, det var så mycket enklare då. Jag hade bara en person innuti mig då och allt var så enkelt, men nu?!?! Blöh vill bara dra, men det går lixxxxom inte att dra ifrån sig själv. Svårt det där. Alltid något på tok. Sup åt mig också linda, men behåll baksmällan för dig själv. Puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar