Sunday! Funday..?

Hey you guuys! Long time no see som man brukar säga!
 
Nejmen i'm back from de döda typ. Nä okey seriously har inte haft lust att blogg så så kan det vara!
 
Aja idag är det ju då söndag, antar att ingen har missat att det är fucking måndag imorgon? ÅH FINNS NOG INGET JAG ÄLSKAR MER ÄN MÅNDAGAR!!!!!!!!! 
Actually så har vi temavecka hela veckan och ska i princip "bara" jobba med gymnasiearbetet vilket är asskönt, dels för att jag typ bara behöver vara med Emma då och inga andra idioter( från skolan asså) och dels för att vi typ bestämmer vårt schema för dagarna heeelt själva! Sing halleluljah!
 
Helgen har varit ganska chill, träffade älskadeälskade Frida i fredags, vi hade lite att prata om men det var så himla skönt att träffa henne igen, saknat henne som satan! Vi gjorde väl inte så mycket, kollade breaking bad (fattar förövrigt inte varför alla hypar sönder om den serien, tyckte inte den va så bra) sen pratade vi väl mest. Igår gjorde jag inte heller något förutom att jag va med kära Linnéa (förövrigt väldigt bakis idag, CHILLA GUMMAN!!) några timmar på dagen, skulle bowlat med familjen och hade även andra planer om det inte skulle bli så men det slutade med att jag satt hemma hela kvällen och uppdaterade facebook typ var 5e sekund för det va det enda roliga på in kväll! Så kan det va! 
Idag har jag inte gjort något som är värt att nämnas.
Anyways hade velat gå ut typ varje helg om det gick men har nu tyvärr bara ynka 15 svenska kronor på mitt bankkonto. FUCK MY LIFE  Nä okej dålig inställning, vi gör heLt enkelt det bästa vi kan med det vi har! typ kalasa på vatten och.. ja inget för vadfan får man för 15 spänn? INTE ETT PISS
 
okej onödigt långt inlägg, love ya!
PussL
 
BTW knarkar sönder den här låten nowadays, lyssna eller dö.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar