Varför

Hej! Sorry för att jag inte är så bra på att blogga medan linda har varit borta, men idag kommer hon hem! Wiho! Har bokat biljetter till henne och mig till Hunger Games: Catching Fire, and Im soooo excited. Omgggg. Kommer bli grymt. Annars så har jag i helgen ridit, var två veckor sen sist och så får jag såklart en seg ovillig ohopphäst på hoppträningen. Så det sög ju. Hängt med gamla godingar, lika kul som alltid. Var på bio och såg Thor, var sjukt trött och förstod inte så mycket. Frågade typ "är han god eller ond"? och det var huvudsaken att förstå haha. Men thor var biff och snygg så det gick väl an att kolla på. Har försökt sitta ett tag med franskan idag också men fick ont i huvudet av det. Men jag har städat lite granna så jag har gjort ett bra jobb iallafall. Dessutom har mitt hjärta gått i kras tack vare TVD (the vampire diaries) och jag har kommit fram till att det inte är bra för mig att kolla på serier, filmer eller några sociala medier. Jag har fått för höga förväntningar utav det. Jag vill ha Paul, Ian och Justin, det är väl inte mycket att be om ju. Eller iallafall nån som liknar dessa gobitar. 
 
Favoriten: 
// Jagkommerdöensamtackjagvet


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar