3 dagar

Hej vänner!
Ja nu är det ju faktiskt bara så lite som 3 dagar kvar tills jag och gänget drar iväg till Indien. Som vi har väntat!
Men haha har typ redan börjat sakna allt och alla här hemma.. Men det löser sig! Till alla som jag känner som läser det här så kan jag säga att jag kommer skriva så fort jag får internet, men annars har vi en sida på facebook som ni kan gilla så får ni uppdateringar och bilder där om vad vi gör osv så ofta vi kan! Så kommerntera här eller skriv ett meddelande så bjuder jag in er!
 
Vet helt ärligt inte om jag kommer hinna blogga något mer "riktigt" inlägg innan jag åker, har liksom fullt upp hela helgen sen åker jag ju söndag eftermiddag!
Imorgon ska iaf jag och mina underbara amigas på fest till ett par andra av mina amigas, egnetligen ska vi ha som en överraskningsfest för en av mina kompisar men det blir lite som en "avskedsfest" för mig också. Så det ska bli hur kul som helsst, är astaggad!! 
Men hörrni lyssna in denna grymma spellista som jag och ewe slängde ihop förra helgen! PARTY HARD LIKSOM gå hårt eller gå hem
 
På lördag ska har vi städdag här hemma i området och så ska jag såklart packa allt det sista. 
Kan faktiskt säga att jag får lite ångest av att skriva det här nu haha, det känns liksom så overkligt att det äntligen är dags. Att vi har kämpat så mycket och så länge för att kunna komma iväg och nu äntligen händer det! 
När jag är borta får ju då min kära bloggkollega står för all bloggning, och jag är övertygad om att det kommer gå alldeles utmärkt LOOOOOOOOOOL.
Nejmen seriöst till mina älskade underbara käraste vänner som läser det här; Ni vet att jag kommer sakna er så sjukt jävla mycket, och jag älskar er!! Somsagt jag hör av mig så fort jag kan och jag kan ju säga såhär iaf, Inga nyheter = Bra nyheter!!!

Här får ni en bild på mig som ni kan gå in och gråta till när ni saknar mig allt för mycket. 
Älskar er!! 
Pussar och kramar 
Linda
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar