And the walls kept tumbling down In the city that we love

Halloj vänner!
 
Var som sagt med lillis i går samt i fredags. Hon gick ut och partaja någonstans på stockholms klubbar igår vilket inte jag kunde hänka på. Men jag var med ända tills de hade förat klart hemma hos linda och skulle ta tåget in mot stan då jag tog tåget hem. Får väl hoppas att hon inte är alltför bakis idag haha, stackars emma som får ta hand om henne. Iallafall, jag har inte gjort så mycket. Om ni vill veta allt i detalj så har jag städat, duschat och försökt få bort mina finnar på alla möjliga sätt, just nu ser det mer ut som små sår istället för finnar. Sååå mycket bättre, eller? Haha aja whatever, ska klä på mig och sedan sticker jag iväg på bio och sedan ska jag kika lite på överkast och sånna roliga grejer i kk (kungens kurva) innan jag sätter mig och pluggar. Så ser min söndag ut och det här blev ett väldigt långt och meningslöst inlägg. Toppen, två flugor i en smäll till att vara en storbloggare. Puss mina vänner, vi hörs. 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar