Lördaaaag

Hej vänner!
 
Är hemma hos min amigaaa EWEEEEEE yeah buddy!!! Iaf morgonen började som vanligt med att vi var tvungna att gå upp kockan 04.00 för att hon har ridning, när vi kom dit visade det sig att alla hästarna hade rymt sååå har letat hästar 5 timmar imorse: Så det kan gå! Nr alla var tillfångatagna blev det en eldsvåda i stallet så jag och ewe ( som de hjältar vi är ) var tvugna att rida efter hjälp till brandkåren i Södertälje, för det fick vi hedersmedaljer och ett löfte om att få komma och rida närhelst vi vill! VÄÄÄÄÄÄÄÄRT
 
 
lol nej jag skämta and you know it!!!
Igår hade vi iaf myyyskväll, kollade på The Host, den var askonstig typ halva filmen men sen blev den faktiskt väldigt bra! Rekommenderas! 
 
Nu ska vi väl börja fixa oss sen ska vi dra ner till stan några timmar, sen måste jag ta pendeln hemåt för jag ska på middag med mina kusiners familj och min familj till farmor för att typ säga hejdå osv eftersom jag drar om 8 dagar!
 
Talk to you latersss
 
PussL
 
Hahahahahahahaahahah
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar