nice dag

Tjena vänner! 
Började dagen som sagt hos kiropraktorn och det gick bra, dock är min nacke riktigt skrutten fortfarande, har några behandlingar kvar sen får vi se om jag behöver mer eller inte. Har gått med "felet" så länge så det tar lång tid att få det att bli bra. Gick hem och blev såå sugen på att ta en powerwalk så jag bytte om och körde ett pass i regnet, blandade in lite styrkeövningar (därav tiden) samt små intervaller, superskönt. Älskar att springa tills benen inte känns längre, och då öka takten ännu mer och explodera så att det känns som om man flyger fram. Hah aja, gick faktiskt och handlade efter det men mitt kort fakkaaaaa uuuuur vilket var pinsamt men det löste sig. Hade även utvecklingssamtal och det gick finfint. Nu ska jag kissa, plugga och sedan kolla på mina fruar i hollywood!
BTW LINDA, (och ni andra) inatt kommer ett halloweenavsnitt av pll ut! AAAH. Dessutom Linda, hör av dig om när du slutar i morgon, själv slutar jag vid tolv och kan komma dirr, PUSS. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar