onsdag

Dagen började med att jag gjorde ett besök hos kiropraktorn som knäckte allt möjligt, bland annat min höft, flera ställen på ryggen och nacken på båda sidorna. Det lät väldigt högt och otäckt haha, men det gjorde inte ont. Känns bara skönt att äntligen få någon som verkligen kan hjälpa en... Kommer göra en del återbesök de närmsta veckorna så jag hoppas att efter den här behandlingen kommer jag vara bra mycket bättre! Efteråt åkte jag till skolan och hade en lektion innan jag slutade. Satt dock kvar i skolan ett tag och plugga innan jag mötte upp Belinda och Cecilia för att gymma. Vi körde styrka då vi jobbade lite cirkelgym (?) och med skivstång med vikter. Har försökt plugga lite nu men har fastnat framför teven, det är snooki and jwow på MTV hehe. Aja vi hörs, puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar