Snart dags

Hej på er kära vänner!
 
Vill bara börja med att säga att jag är så jävla stolt över mina vänner som är så braaa! Emma tog körkort förra torsdagen och idag klarade Frida teoriprovet, ni är bäst!
 
Idag har vi iaf varit lediga, så jädra skönt! Vaknade vid 11-tiden, gick upp och åt frukost. Sen kom Emma vid typ 13 tiden, vi har pluggat och bara chillat galet.
Resten av dagen har jag gjort lite smågrejer som inte ens är värt att nämnas.
 
Imorgon är det skola 9-12, efter skolan måste jag råplugga till ett prov på fredag och på kvällen ska jag och mammi åka och växla pengar inför Indien ( bara 11 dagar kvar..)
 
Förresten tänkte bara tipsa om en låt som går på repeat heela tiden, den är så satans bra! Stämmorna och allt är bara aaaaa kan inte ens förklara!
Lyssna annars kommer ni ångra er!!
 
Bloggar när jag kan igen!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar