1 59

JA helt sjukt, 1 dag kvar till the day, skivan dvs. Imorgon gäller det! Är galet jävla taggad!!!
Är ju middag innnan skivan med klassen och eventuella inbjudna gäster, jag hade såklart bjudit mina föräldrar men nu har lilla pappa gått och blivit sjuk så han kan inte följa med :( Hoppas på att ewe kan ta hans plats! Vore såååå himla kul eftersom hon är för ung för att gå på själva festen efter så vore det perfekt om hon iaf fick vara med en liten stund! Så vi får hålla tummarna för att det går vägen!
 
Förövrigt är det skola som vanligt på dagen och sedan åker jag och Emma dirr hem hit och bara chillar lite, sedan är det dags för en full makeover haha! Jag ska ju förvandlas till den underbara Marilyn, får se hur det går med den saken. Hårfärgen och kurvorna har jag ju iaf på min sida hahaha. Och gullemamma som har sytt världens finaste Monroe-klänning! Det måste ju sluta bra!
 
Ska väl gå och knyta mig snart så jag orkar dagen imorgon, tror vi egentligen skulle behöva ta en powernap när vi kommer hem men finns nog ingen tid för det. Det ska målas naglar och letas skor och ha sig också..
Streeeeesss
Nää bara kul :D
 
Får se när jag kan blogga nästa gång!
Ha det bäst babes
PussL
 
 
Juste glömde, 59 står för hur många dagar det är kvar till studenten. Helt. Jävla. Sjukt
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar