:)

tjenatjena,
 
kom hem från skolan för ett tag sedan och har ätit en skål med granola, flingor och blåbärsmjölk. Det är såå himla gott! Har plöjt igenom typ 3 avsnitt av top model också, ligger jätte mycket efter där, som med allt annat haha. Ska dock bege mig tillbaka till skolan alldeles strax, ska på infomöte ang. fjällvandringskursen jag valt till det individuella valet. Alltså, vad har jag gett mig in på egentligen?! En vecka med fjällvandring, ingen hemlagad mat, ingen egen toalett, ingen dusch och ingen mjuk säng...!! Men jag tror det blir kul ändå. Det är trots allt ändå efter sommaren så man har tid på sig att byta om det skulle vara så, men som sagt, tror det blir kul och en häftig upplevelse. Hur som, ska fortsätta kolla på top model och dricka kaffe <333
 
Åh, btw: 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar