Fin middag

Hej på er!
 
Sitter och tar det lugnt, lyssnar på lite musik och myser i min älskade gosefilt, har precis kommit in från regnet så detta är underbart skönt när man varit kall och blöt. Iallafall! Igår var Lindas studentskiva, så jag begav mig dit och hjälpte henne att göra sig i ordning, där va även emma som var duktig och tog hand om sig själv. Tycker att de båda blev riktigt bra, de lyckades med sina utklädnader! Även jag fixade iordning mig lite granna då jag fick ersätta Lindas pappa som otur nog var sjuk och fick lov att stanna hemma. Vilken osis ;) Haha, nej men tycker det var jätte kul att jag fick hänga på! Kvällen avslutades med att jag slog huvudet i taxibilens tak påvägen hem sen, vilket gett mig en bula i pannan idag haha, gjorde förjävla ont, trodde nästan jag spräckte upp halva pannan. Hur som helst, är så stolt och glad över Linda, och Emma! Vilka toppen tjejer alltså♥ Tror Linda uppdaterar er mer om kvällen om hon orkar lite senare...
 
Skål! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar