Fredag

Eller???? Nä okej vi alla vet att det inte är fredag imorgon men så känns det verkligen. Har haft sjukt mycket att göra både igår och idag med gymasiearbeten och shopping och ditten o datten men nu imorgon kommer det komma en fet belöning för det sååå yey! 
Inte nog med att det är valborg och att man firar in sommaren (?) utan det är även vår mösspåtagning! Eftersom jag aldrig har tagit studenten förut (lol no shit) så vet jag ju  inte riktigt vad som händer mer än att man sätter på snygg ansiktet och snyggkläderna och mössan(!!!!!) sen fotas man med klassen och sen drar typ alla ut och festar! Men det tar inte slut där!!!! Nähä tänker ni nu, vad kan possibly bli ännu bättre än detta?
Joooooo *trumvirvel* allas vår favortitklubb Sommar! öppnar även imorgon, det är alltså premiär så kommer va galet mycket folk och galej men det är vi såsåsåså värda efter allt tycker jag!
 
Sååå fest imorgon, ajuste sen fest torsdag också haha. Ska ha någon sorts gathering här hemma i trägårn me mina amigas och lite annat people, chillkrök har vi sagt men vi får väl se hur det blir med det haha.. Speciellt eftersom vi inte verkar kunna få tag på någon vuxendricka.... LOOOOOOOOL
Aja är iafastaggad!
Så imorgon blir det att gå upp i ottan så man ser respektabel ut haha!
Emma kommer även hit och lämnar bilen på morgonen så vi tar pendeln tillsammans sen till skolan, ska bli så kul så att få lite sällskap på morgonkvisten brukar ju vara så ensamt.
Juste va och övningskörde och köpte jeans idag, passade även på att dra en sväng förbi donken där Emma jobbar och hälsa på litt! Så duktig är hon min lilla vän och kämpar på!!!!
 
Aja måste skriva klart mitt jävla gymnasiearbete nu, wish me luck..
 
PussL
 
Den här låten går ständigt på repeat i mitt casa
nowadays, sååå bra man blir så lycklig och glad!!!
Lyssna eller dööööö
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar