Hello

Hej på er!
Ett tag sedan jag skrev, men jag har bara haft det bra. Helgen va chill, hängde lite i "solen" som tittade fram bakom molnen ibland med mina baaabes vid kanalen, köpte med oss lite gott och satt o snacka. Den här veckan har och kommer det vara ganska mycket i skolan men annars rullar de påå. Idag har jag haft en lite sämre dag, med mycket oflyt men what to do. Ska snart åka iväg och jobba, efteråt blir det nog plugg. Eller nog och nog, jag måste men jag kommer ha svårt att orka med det. Jaja, för övrigt så sitter jag och kikar på lägenheter i bla Lindköping, nån som är sugen på att bo med mig???? Nej men lite kul är det att kika, det är faktiskt snarare än man tror som man kommer sitta i den situationen då det faktiskt är på riktigt. Men innan dess ska jag ha pengar, en kick ass sommar och gått ut skolan. Så det är ett tag kvar :))) 
 
Zacke och Gizmo ute i skogen tillsammans, visst är de lika? Halvbröder och allt juuu.
Lite vårklädd får man vara, älskar den här spets topen mihihi :)))
Lunchade på Nancy's i måndags, så himla gott!!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar