Jahapp då vare söndag igen

Nämen hallojken på er!
 
Har haft en jätteskön helg, åkte ut till landet i fredags kväll. Tjatade på Frida om att hon också skulle komma ut eftersom vi inte hade setts på typ 10000 år meeen hon skulle på någon stundentgrej eller vad det var.
Gick och la mig relativt tidigt med tanke på att det var fredag, eller ja haha astidigt om jag ska vara helt ärlig. Sov typ 13 timmar (wtf?!) och vaknade upp till fågelkvitter och strålande sol. Bara det gjorde mig lycklig men sedan när jag fick sms av Frida några timmar senare om att hon skulle komma ut var lyckan fullgjord ( HA gayyyy). 
Solade på dagen och har faktiskt fått lite färg, vilket är en jävla tur eftersom vi har mösspåtagning på onsdag och det vore ju kul om man såg lite skillnad på mitt ansikte och min vita tröja lol.
Haha nejmen sen var jag iaf med Frida i några timmar vilket var asskönt, vi hade så jävla mycket att prata om och det är så underbart att träffa muppen haha <3 Vi har typ aldrig tid att ses i veckorna och nu var det väldigt länge sedan vi båda var på landet samtidigt så det var fan på tiden!
Gick väl å la mig vid typ 23 igår och sov till 10 idag, sååå skönt.
Idag har jag varit ännu lite mer med Frida men även hunnit skriva lite på gymnasiearbete vilket verkligen behövdes eftersom the due date såattsäga är på onsdag.. Hmm knaaaas.
Aja vi käpar på enda in i det sista!
Räknade ut idag att det bara är 20 riktiga skoldagar kvar till studenten.
Alltså 20.. kan ni fatta det eller? Heeeelt messed up
 
Måste fortsätta plugga nu
PussL<3
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar