Lååångfredag

Hej på er!
 
Va ett tag sen jag bloggade så får väl ta och släng in ett inlägg om vad som hänt sen sist.
Har väl inte hänt såå himla mycket, förra helgen var jag på landet och chillade. Asskönt!
Sen i måndags var jag på arbetsintervju på en annan McDonalds som ligger typ en kvart från mig, orkar inte förklara varför men sa upp mig från mitt andra jobb efter att ha jobbat där en gång. Kan väl bara säga att det var typ en av de jobbigaste sakerna jag varit med om och jag anser inte att det ska kännas så på jobbigt.
Såå aa nu är jag i desperat need efter åde pengar och jobb, jaja får väl hoppas på att det löser sig.
 
Sen på kvällen åkte jag mot min lilla ewepewe som jag hade saknat såå, kämparen jobbade till 23 så satt en stund i bilen och pratade med hennes gulliga mamma medans vi väntade haha. Sen åkte vi iaf hem till henne, åt massa choklad och popcorn haha, kollade en film som verkade askonstig först men som faktiskt slutade riktigt bra så det lyfte liksom upp hela filmen. Den va svensk och hette IRL, tycker inte att det är många svenska filmer som är bra men den här höll minsann måttet!
Jaja sov iaf där och sen på tisdagen åkte vi in till kungsan för att kolla de fina träden, som dock inte hade slagit ut helt vilket var synd eftersom det är så himla fiint då!
 
Va en mysig dag, sen åkte vi hem till mig och packade eftersom jag dagen efter skulle åka ner mot Skåne och Helsingborg där jag är nu. Är jättemysigt här, lite segt kanske men det är bara skönt att få chilla lite och slippa tänka på skolan osv. Är tyvär förkyld igen så hostar som ett jävla jon.. menmen så kan det vaaaa.
 
Vet inte vad mer jag ska skriva, hoppas att det blir lite shopping här, måste ha nya skor och jeans bland annat. 
Bloggar när jag kan igen!!
 
PussL
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar