Le weekend

Tjenatjena :)
 
Måndag idag dååå, har ni överlevt dagen? Troligtvis om ni läser detta :))) Jag är såå trött trots att jag hade sovmorgon i morse. Men har varit ganska busy i helgen så det kan nog vara därför. Sov hos Linda från fredag till lördag, vi hade supermys och kolla på massor av filmer, favoriten var nog "Mortal Instruments", en relativt ny film som jag faktiskt inte hade sett förut (surprise surprise!). Eftersom vi båda är sushi älskare så blev det de till middag och en god frukost efter en välbehövd sovmorgon en lördag för ovanlighetens skull, då jag inte hade någon ridning på morgonen. Har även hängt med mina babes, åh vad jag längtar till varmare väder och ledighet så man kan vara ute och grilla mm tillsammans! Har även jobbat både lör- och söndag, var inte alls beredd på söndagspasset men det gick an ändå. Va på 25års firande hos min kusin innan så det blev lite tårta att mumsa i sig innan jag begav mig till jobbet. Kort sagt har jag haft en bra helg helt enkelt! Dessvärre har det blivit 0% gjort på pluggfronten, vilket gör att det blir det jag kommer syssla med resten av kvällen. Vi hörs!
 
Sushi middag ♥♥♥
Vi började kolla på Gossip Girl igen från början, åååh så bra och nu är jag fast igen! 
Frulle! Vid denna tid och dag förra året hade vi nyss kommit hem från idolauditionen från helvetet (eller snarare alaska, BRRR så jävla kallt det var) och var trötta, hungriga och kalla. Fanns inget bättre än att somna i Lindas soffa tillsammans med de andra efteråt haha. I år hade de tydligen "tagit bort" juryn som dömmer innan den riktiga juryn (Laila och Bagge o de) så det sög ju att de inte kunde gjort de förra året. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar