Lite mycket nu

hejhejhallååå
 
det är så otroligt mycket just nu, både i skolan och i det övriga livet. kan dock bocka av en av alla saker i skolan, gjorde nämligen svenska nationella talet idag. Det gick väl bra, trots att jag försov mig och inte hann äta ordentligt innan jag stack iväg. Efteråt drog jag hem och gik ut med Gizmo i det fina vädret, tog det lugnt och kollade på en massa gamla bilder och videos från långt tillbaka som jag inte har sett förut, haha bombade mina vänner på snapchat då jag bara var tvungen att dela med mig, skrattade så jag grät asså... Pappa försöker få mig att gå på Talang inspelningen som hålls här i Södertälje idag, inte att jag ska delta utan att sitta i publiken dåra haha :) Vet dock inte om jag hinner, har som sagt jävligt mycket att göra, nu är det en rapportskrivning som ska vara inlämnad i morgon kl 9:35. Och jadu jag har inte kommit så långt alls faktiskt :) :) :) Aja, med lite bruno mars i lurarna och jordgubbar ska jag fasen ta och klara av det. Sen får vi se om jag hänger på till Talang, spana lite extra i publiken på fredag för säkerhets skull ;) 
 
Jossan the grillmaster


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar