Partypinglan numero uno

Eller inte, blev till att vara hemma idag igen. Mår inte alls bra, vet att det är ett jäkla tjat om det men ska ju blogga om mitt liv och just nu är mitt liv lite såhär. Det är verkligen inte bra att jag har börjat gå så pass lite i skolan men som jag skrev för ett tag sedan mår jag bara sämre av att gå dit så känner ju inte riktigt för det just nu, men måste ta mig i kragen för detta funkar verkligen inte i längden. 
Har ju SABET-kväll ikväll, det innebär att man typ redovisar sitt gymnasiearbete för massa föräldrar och tvåorna, efter mycket om och men bestämde jag mig för att inte gå på den heller. Känner mig som världens sämsta kompis mot Emma (vi har ju gjort gymnasiearbetet tillsammans) men att redovisa skulle bara gjort mig ännu mer depressed med tanke på vilket jävla stressmoment det är för mig gång på gång på gång.
Vet att man blir bättre ju mer man gör det och att övning ger färdighet osvosvosv men idag är inte en bra dag att öva på. Men Emma som är världens bästa åker dit ändå och facear våra lärare all alone, i love you <3
 
Är fortfarande i valet och kvalet (säger man ens så) om jag ska gå på Filiz skiva ikväll. Tror jag ska det men känner mig ju lite som en partypooper om jag kommer dit helt nere, jaja Linnéa håller på och försöker övertala mig och jag antar att det inte blir bättre av att sitta inne helt själv och grotta ner sig ännu mer så blir antagligen så att jag går. Men hur som helst ska jag köra en nykter kväll och dra hem tidigt eftersom det faktiskt är skola imorgon.
 
Har iaf varit lite produktiv idag och skrivit ganska mycket på slutrapporten på gymnasiearbetet, eftersom jag inte kan komma ikväll får jag försöka göra den helt jäkla kick-ass istället. 
 
Ha en bra kväll vänner
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar