Påsklov

Hej, godmorgon, halli hallå! 
 
Hade svårt att somna inatt igen, suger att ligga och vrida på sig i flera timmar och bara vilja sova, trots att man är så trött att ögonen går i kors så ligger man där vaken. Hur fan kan det komma sig egentligen? Jaja, har käkat lite frukost nu och hällt i mig mitt livselexir (kallas även kaffe). Gav "Games og Thrones" ett försök medans jag åt, antar att man måste komma in i serien lite mer innan man kan ha en åsikt angående den. Så jag ska försöka plöja mig igenom första säsongen eller något iallafall. Annars då? Mja, idag har jag inga planer, förutom jobb senare på dagen. Slutar inte försän 23 så ska väl ta det hyffsat lugnt under dagen så jag orkar hålla igång. Solen skiner iallafall utanför köksfönstret, hoppas det är lika varmt som det ser ut! Oavsett så tänkte jag ta en promenix med gizmo innan jag ska ge mig an att göra någonting på pluggfronten, kan vara rätt bra att komma någonvart iallafall, right? Fyfaaan vad jag hade velat vara på Coachella, asså fuck alla andra festivaler, that's the one and only. 
 
Btw, första dagen på lovet nu då! Har ni några roliga planer? Jag ska träffa Linda imorgon, vi tänkte hänga lite i stan och sen bara chilla hemma hos henne. Mamma har även bokat en spadag på Yasuragi nu på torsdag, ser fram emot att bli lite ompysslad och bara ta det lugnt, sen blir det nog mysigt med lite mor och dotter tid eller vad man ska säga haha. Sen tror jag att jag och mina homies ska ut till Bells stuga och ha det skoj. Vill även (fortfarande) gå på bio!! Ingen som vill se avengers 2, captain america eller nått annat????? Mot slutet av lovet har jag även en hoppkurs inbokad, det blir säkert skitkul! Aja vi hörs, kisses.
 
ewe_swagster97
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar