Sooooooon

tjenatjena :)
 
Började dagen med att sitta och plugga medan jag åt frukost, till provet jag hade idag. Bättre sent än aldrig? Mjaaa... Men vi hade faktiskt gått igenom allt under lektionerna så det mesta satt ju någonstans i bakhuvudet egentligen, men jag öppnade inte boken och pluggade på allvar försän vid frukosten haha. Därefter chillade jag lite, gick ut med Gizmo och sen åkte jag mot skolan, började sent så därav att jag överhuvudtaget hann läsa lite innan haha. Vi hade idrott och vi har hållit på med ett konditionstränings projekt där, i ca 8 veckor och nu är vi på den sista veckan så idrottsläraren körde slut på oss idag. Svettades som en gris och hade ca 0% smink kvar efteråt och min tröja va typ 100% blöt och mina trosor va typ 50% blöta av all jävla svett. Trevligt att gå runt så resten av dagen :)))))) Nej men vi hade bara provet och sen fick vi gå hem. Har ätit såhäääääär mycket godis, snacks, yes you name it, när jag kom hem. Dessutom kom min moster och farfar på besök så då blev det ännu mer. Men man måste ju hålla balansen mellan träning och kalori-intag, ellerhur? ;) Mycket träning = Ännu mer gottis än vanligt. 
 
Annars sitter jag och försöker skriva ihop ett tal till Svenska Nationella, vi måste lämna in ett "utkast" nästa vecka och jag pallar inte ha något över helgen att göra. Har ingen ridning på lördag och börjar jobba sent så efter skolan i morgon beger jag mig mot lindas house och sover där med min pärla. Annars har jag inga planer för helgen, är lite sugen på att gå på bio, vill se Captain America eller hitta på nått annat skoj. Vill träffa min babe belindius och gänget ocksåååå :))
 
Men vi hörs vänner, i morgon är det freeedag.
Finn ett fel på sista bilden hahah...
(förutom att mina byxor är väldigt korta på det högra benet lol)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar