5 saker

Eftersom jag inte har något särskilt att blogga om så tänkte jag skriva typ 5 saker "ni inte visste om mig" fast som ni egentligen gör eftersom det är mina kompisar dom läser lol
Aja I'll give it a try

✔ Jag fullkomligt älskar "teddy-plädar", ni vet såna där filtar med "vanligt" tyg utanpå sen på andra sidan är det typ som fake-ull. Asså åh makes my life worth living typ

✔ Min farmor är typ den bästa som finns. Alltså på riktigt, hon är så gullig och söt och rolig fast hon inte själv förstår att hon är det haha. Och en sådan där riktig mys-farmor som alltid ställer upp och tar hand om en. Vad man än gör är det inget problem för man är alltid lika älskad och samma person i hennes ögon. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne ibland 💕

✔ Har upptäckt att fleecetröjan är väääldigt underskattad. Har alltid sett det som ett plagg som typ personer över 45 använder när de går i skogen å plockar svamp. Men asså ni skulle bara veta, oh how I love it 👌
Haha har väl börjat inse det bra med funktionella kläder nu när man börjar komma upp i åldrarna lol fyller ju ändå 20 snart 🙈

✔ Har aldrig riktigt gillat att prata i telefon, har alltid hellre smsat eller liknande men satan vad det kan vara en lifesaver ibland. Pratade med Emma igår i säkert 1 o 1/2 timme igår, och samma med ewe och Frida dagen innan. Tänk vad det kan hjälpa ibland, så känns det iaf inte för en stund som att man är 1 på mil ifrån varandra

✔ Vet att jag säger det ofta men f a n vad jag älskar mina vänner, de finns där i vått och torrt. Vare sig det handlar om att man måste hata samma person ihop en stund för att må bättre eller bara få prata av sig för att tänka på annat så finns de där gång på gång på gång. Eller kanske bara snacka ren skit o blaj i 2 timmar, livet känns bara helt plötsligt så mycket lättare när man får lite glada tillrop eller ett stöttande meddelande att vakna upp till någon gång ibland. Är så otroligt tacksam och stolt över mina fina vänner. Utan er skulle jag inte vara den jag är idag, utan er ingen Linda. Så enkelt är det ❤


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar