Ångest

Jag hade tänkt försöka blogga nu eftersom det var ett bra tag sedan, vill inte skriva ett jävla depp inlägg men jag måste skriva av mig lite.
Är ju fortfarande i Skåne och nu har det visats sig att jag har ganska stor möjlighet att få jobb här, vilket jag så gärna skulle vilja eftersom jag är trött på mycket hemma och framförallt att bo i en storstad. Men samtidigt vill jag inte lämna mina underbara vänner där hemma, och min familj.
Samtidigt mår jag 1000x bättre här.
Asså ååh har inte ens pratat med mina föräldrar om det här, förstår om ni inte fattar varför det är så jobbigt.

Har det iaf jättebra här, saknar mina vänner och så men annars har jag aldrig mått bättre.

Vet faktiskt inte vad jag ska blogga om för det här är det enda jag har i huvudet just nu.
Förlåt bloggar kanske senare
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar