Animal

Hej igeeeen! 
Satan vilken blogerska man gått o blitt! Nejmen när det är kul är det klart jag gört!
 
Efter skolan idag drog jag o emmster till Farsta för att köpa en tröja till på lördag till henne, även jag behövde ju bland annat ett par jeans! Och guess what?! Mot alla odds hittade vi det vi båda två behövde mest inom loppet av typ två min! Älskar när sånt händer!!!!
Så inga mer trasiga jeans för mig och ännu mer festande för Emma. Så vi vill ha det!
 
Har faktiskt haft vad jag skulle kalla en bättre måndag, våra studentmössor kom äntligen och jag gjorde ex antal bra inköp!
Har dock värdlens mördande jävla huvudvärk vilket suger, men tänkte gå och lägga mig typ nu och hoppas på att det är bora imorgon!
 
Btw så är detn 2 dagar 2 timmar och 34minuter kvar tills jag fyller år!!!!!! WOOOOOOOOOOOPPP
Är så jävla taggad för partey på lördag, ska bli så kickass!
Somsagt en riktig hållkäften fest!
 
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar