Fryser som vanligt

Ja sitter här i soffan och fryser arslet av mig. Är på uselt humör som vanligt, kan bero på att jag inte har sett en fucking skymt av ens lite solsken på typ ett deccenium. RIKTIGT KUL
 
Aja slutade vid typ 13 idag, eller ja egentligen inte men jag drog iaf hem för jag pallade inte.
För att förklara mitt inlägg igår så ja vill jag dra. Så jävla långt bort från alla falska äckliga månniskor, alla måsten och bara få ta det lugnt. Ta allt i min egen takt och slippa ha massa folk som tjatar på mig som gamar från alla håll hela jävla tiden. 
Vet att folk brukar ha svårt att förstå varför jag tjatar om att jag vill till Skåne hela tiden för det är ju bara fullt av bönder och kossor osvosvosv.
Blir så jävla trött. Just där jag brukar vara på Österlen är foket så satans underbara, de behandlar en som en i familjen och lägger typ allas behov framför sina egna. Nu kanske det inte alltid är så bra heller men det är såå olikt Stockholm så man måste ju bara älska att vara där.
Sen trivs jag faktiskt mycket bättre på landet, tror jag typ har fötts in i fel samhälle, hade passat 1000x bättre på landet hos någon bonde-familj eller något. 
När jag säger att jag ska flytta ner dit när jag tar studenten så är det inte med det minsta skämt, för det är så sant. Helst skulle jag ifs vilja fly dit nu men det går ju då tyvärr inte. Hade jag haft pengarna hade jag fan dragit och skitit i allt. Så är det. 
 
Men det kan man ju inte för man kan inte bara fly för det är sååååå fel.
Jaha vem fan bryr sig.
Peace out
Linda
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar