GRATTIS LINDA 19 BARRE


La ut detta vackra kollage på instagram som på något jävla sätt togs bort, men vi slänger in det i ett inlägg här i stället!! japp, 19 år fyller denna sköna böna och jag hoppas hon har haft en riktig kick ass dag för det förtjänar hon verkligen! älskar dig otroligt mega mycket och nästa år fyller du 20 vilket är = systembolaget och dessutom blir jag 18 det året vilket passar väääkdigt bra hehehe. nej men innan dess ska 19 års kalaset firas i helgen med fiskedamm och dansstopp. fast inte riktigt vaaaaa... haha tror det blir toppen! nu måste jag sova ska upp ap tidigt i morgon, redan vid 04:30, kuuul. ännu en gång, grattis min fina vän, massor av kärlek till dig på din dag bästa duuu!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar