holaaaa

Hejsan vänner! I skrivande stund ligger jag bredvid linda som snarkar och smaskar på sina läppar lite då och då haha, jag är jätte täpt i näsan och kan inte sova för fem öre så har legat och funderat på livet lite granna... För det första oroar jag mig för att bli nominerad till öl drickandet på Facebook, eftersom jag inte har kommit på vilja personer jag ska nominera efteråt. Men jag tror som tur är att jag inte kommer bli nominerad så jag hoppas att jag slipper det problemet, dessutom är öl det vidrigaste som finns! För det andra känner jag mig som en äkta lallare i skolan just nu, jag vill vara duktig och prestera men jag skiter bara fullständigt i det, vilket inte är så jävla bra kort sagt. Ska hålla tal på måndag då de kommer filma oss för att sedan kunna använda oss som betygsexempel, typ "det här är ett D tal" eller "här har vi ett A tal!" osv och jag har inte ens börjat. För det tredje tänker jag på att jag vill åka till storhogna och åka skidor, gå på spa, bubbla, fika i toppstugan och ha kvalitétstid med bartenderna... Skämt åt sido... Samtidigt vill jag utomlands till sol och värme med turkost vatten, paraplydrinkar och härligt sällskap. Annars då kompisar? Hade ni det bra på alla hjärtans dag? Jag gick iaf i skolan ett tag, där dom hade satt upp hjärtan på varje skåp med en liten text på. Käkade pankisar innan jag drog hemåt och somnade gör att bli väckt av belinda och vi mötte upp två killkompisar på stan och käkade middag på tacobar. Därefter tog jag tåget till lindius och överraskande henne med en liten ros. Sedan kolla vi skräckfilm ett tag innan vi fick en mindre hjärtattack och bestämde oss för att byta film. Bra dag helt enkelt som spenderades med dom jag tycker om. Nu börjar klockan närma sig 6 så ska strax gå upp och bege mig mot stallet. Men tills dess ska jag spela flappy bird tills min sköna böna vaknar. Pusar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar