I'm no superhero

Hej på er!
 
Har haft en jävla skitvecka rent ut sagt, vet inte varför. Eller jo men det spelar ingen roll. Haha sorry för mitt förra deppinlägg, fattar inte varför jag ens bloggar när jag mår så dåligt men ajaaaa.
Helgen har iaf varit bättre än resten av veckan, var med ewepewe i fredags, hon sov här för det va ju typ snöstorm och det va jättemyyys. Vi behövde verkligen ses och prata och få oss båda på andra tankar. Igår åkte jag och mamma en sväng till Farsta Centrum, behövde en massa grejer men kom endast hem med en freebra som behövs till min outfit nästa helg hihiiiiii. Senare på kvällen hade vi lite mini-släktträff, med kusinerna osv. Det va väl ganska mysigt men var så satans trött så höll typ på att somna hela tiden. 
Btw så sög melodifestivalen så otroligt jävla hårt, vafan händer liksom???
Idag har jag bara chillat så jävla galet, kände att jag va värd det!!
Hoppas på att den här veckan blir tusen gånger bättre än förra, fyller ju år på torsdag(!!!!) och i helgen ska det firas som tusan! 
En riktig jävla håll käften fest skare bli!!!!!!! Som Emma skulle sagt lol
 
Neeeeeeeejmen hare bra hörrni!
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar