Jag rotar i flaskan efter mod

Tänkte inte publicera det här först för att jag inte visste om det var helt "ok".
Men vem fan bryr sig egentligen
 
Jag har märkt en grej, eller ja märkt och märkt, det har väl alltid varit så bara att jag inte har börjat tänka på det förns på senaste tiden.
 
Jag kan bara leva ut min personlighet till max när jag är med min familj och ina absoult närmsta vänner. Eller jag vet inte så kanske det är för alla, men det tror jag inte. Jag kan nämligen typ inte visa min personlighet överhuvudtaget när jag träffar nya människor, vilket är jävligt synd för det är då man borde visa vem man är. för jag anser inte precis att jag har en personlighet eller attityd jag borde skämmas över. Ändå förminskar jag mig själv så grovt jävla mycket, vet inte  varför det blivit så. 
Tycker i vilket fall att det är hur jobbigt som helst, för jag älskar nya människor och skaffa nya bekantskaper men det enda jag oftast får höra att folk har sagt om mig är typ att jag är blyg, tyst eller tråkig. Och det är ju inte så jävla  kul för jag vet ju hur jag kan vara, hur jag är
 
Folk säger åt mig att det "bara är att ändra på" och att jag ska "tänka annorlunda, tänka mindre" men det är inte så satans lätt ska ni vetaa. För jag vill inget hellre än att ändra på mig men det verkar vara en omöjlighet. 
Därför "gillar jag" att träffa nya människor när jag är full. Eller okej det där lät jävligt fel. Om vi säger så här, när jag är full eller ja lite småpackad slutar jag bry mig om vad folk tycker---> jag kan leva ut och vara mig själv. Och det är så jag vill vara hela tiden, eller haha ja inte full men jag vill våga vara mig själv när jag är spiknykter också.
Jag vill sluta bry mig så satans jävla mycket om vad folk tycker.
 
Vet att jag hela tiden säger till mina vänner att jag inte bryr mig om vad folk tycker, eller typ att jag har förändrats så att jag inte bryr mig. Men sanningen är att jag nog bryr mig mer än någonsin.
Bara letar fel på mig själv hela tiden, och hittar de.
Tror inte riktigt att det är sunt lol
 
Vet inte vart jag ville komma med det här egentligen
Linda
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar