Måndag och det är sooool

Har haft en braaa helg med mina älskade och så vidare, dock förstördes den typ sekunden jag klev innanför dörren hemma. Söndagskvällen sög alltså meeeen imorse vaknade jag upp och va arg fortfarande tills jag hörde fåglarna sjunga och såg att det var sol :D asså blev så satans jävla glad !!!!! Plus att vi bara hade typ en lektion på hela dagen så vi drog hem till Emma och myste, klippte henne precis faktiskt haha! Väldigt positivt överraskad över mina skills, så ja numera kan ni boka era klipp-tider via min assistent Emma! Har ganska fullbokat så vänta er ingen tid förens om typ 3 år eller så. Nejmen iaf är somsagt superduperjätte glad för att det är sol och ganska varmt faktiskt :D Ska återgå till mina customers nu så vi hööööörs. Notera förresten det stora anatalet :D i det här inlägget, har inte skrivit en sån på typ tio år skänns det som! Fatta dåååå vad solen kan göra! Magic!!! PussL

empsii skriver:

tror de va solstrålen emma som gjorde susen för lilla damen ;P

Svar: haha puss påre
howedoit.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar