Progress

Hey you guys!
Hänt en del sen jag skrev sist, lol ja obviously eftersom sist jag bloggade var igår
Nejmen anywaaays har gjort massa framsteg inom ämnet bilkörning haha! Tycker iaf både jag och familjen, körde motorväg för första gången förra veckan i typ två timmar! Va lite läskigt med alla av- och påfarter osv men gick iaf bra! Så jaa igår när vi skulle hem från landet (som ligger en bit utanför Södertälje för er som inte vet) så körde iaf jag motorvägen hem och det gick asbra! Lol mamma blev så stolt så hon nästan blev lite rörd. Sen när vi kom hem satte vi oss och kolla körskola osv, så kollade vi även tider för uppkörning och teoriprovet men det går ju då inte boka om man inte har gjort halkbanan. Såaaatttt jag hade ju inget annat val än att boka det, så sagt och gjort bokat och klart till nästa onsdag!
Vill liksom ta det där körkortet någon jävla gång så nu kör viii!
Sen imorse va jag på arbetsintervju, såå håll tummarna!
Haha som ewe skrev här för ett tag sedan; har fan gjort mer de senaste dygnen än jag gjort på typ 1 år. Jajaaaaa, nu är kag och Frida på landet. Så skönt att komma hemifrån och bara chilla och få göra som vi vill!
Köpte en jävla massa onyttigheter förut när vi var och handlade men det är ok för som Frida sa: det är ju fredag hela veckan!
Puss på er
Linda ♥





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar