Måndag!

Nej jag veeeet väl att det är tisdag men vi hade studiedag igår så idag är det typ måndag! Fast ändå inte hmm..
Igår var jag iaf med ewepewe på dagen, vi skulle till stan och kolla jeans och typ "festkläder" men hittade inte ett piss soooom vanligt -.- Aja det var iaf mys!
Sen styrde jag kosan mot Huddinge och Emma! Vi åkte och handlade lite stuff sen skulle vi på bio! Wooopp! Såg Hobbit 2 i 3D, asbra måste jag säga!
Ja en jäkligt bra måndag, jag är nöjd!
Nu sitter vi på religion och kollar någon värdelös film.. eller ja eftersom skolan överhuvudtaget är jävligt värdelös så antar jag att det här inte är mer värdelöst än något annat.
Whatever lunch snart!! wiihooo! Typ lever för lunchen..
Haha okej ovärt inlägg
Ha en bra tisdag vänner!
Tills vi ses igen!
Puuuuusssss
Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar