öv ver ralt

tjenare bloggisen!
ligger just nu i soffan med en värmefilt över mig, mamsi köpte den idag så det är första gången jag provar en sån filt. både hon och jag blir väldigt kalla av oss, medan pappa och min bror är helt tvärt om. jag och mamma brukar gå runt i tofflor, strumpor och tjocktröjor medan dom går runt i kort byxor och tshirt haha. just nu mår jag pissdåligt, har kännt mig yr varje gång jag rest mig upp, kollat åt sidan eller kollat neråt så ungefär vad jag än gör så börjar det snurra som en karusell. va rätt okej när jag var med min babe belinda efter skolan men nu vill jag inte röra mig överhuvud taget. jaja not much to do about it, hoppas det går över snabbt bara. annars mår jag tipp topp! och i morgon är det fredag och därmed heeelg, hur underbaaaart är inte det??

jag o belindus köpte kokostoppar, så himlaaa gooott <333333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar