Så rätt

Känns som att alla på denna planet måste lära sig att alla skapades olika, har haft olika uppväxt, har olika värderingar och regler man lever efter. Det innebär alltså att vi lever våra EGNA liv och ska inte döma andra efter hur dom lever och lär. Kanske är det dags att glädjas åt andras framgångar och lycka. Inse att en person som inte alltid haft medvind i livet också kan ha lite tur. Kanske ska vi sluta gämföra oss med varandra för att vara bäst, funkar inte det kan man ju alltid vara värst. Eller? Är det så det ska vara? Hur länge klarar man sig på att leva ett falskspel? 
 
Kanske ska man skära ner på skitsnacket, fördomarna och de förutsagda meningarna man har om folk? Inte minst om dom man håller kärt? Eller finns det ens någon man håller kärt? Nja det verkar inte riktigt så ibland. Remember that what goes around comes around kära läsare, so think before you speak.

Kunde inte hålla med dig mer belindakloka ord och meningar som sätter huvudet på spiken om hur det faktiskt är sorgligt nog. Med detta säger jag även god natt! Har en rejäl huvudvärk och känner mig spyfärdig på det, så det blir en tidig kväll för mig så hoppas jag att det känns bättre i morgon. Puss! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar