Slänger in ett snabbt

inlägg innan Linnéa kommer hit och hämtar mig med hunden sin. Vi ska nämligen ut och gå, min idé från början men ångrar det mer och mer när jag inser hur kallt det är därute och hur mysigt och varmt jag har det här inne. AJA eftersom jag inte är en quiter (lol) så ska jag ut! Och efterosm mitt nya liv börjar typ nu så kööör vi!
Till sommaren ska jag fan va så jävla fit så ingen jävel känner igen mig, alla kommer veta vem jag är, för daah; jag är ju snyggast på stranden!!!!!!
haha drömma går ju
Nejmen seriöst vill verkligen börja komma igång och träna lite iaf och definitivt äta mycket nyttigare. Gick upp typ 20 kilo i Spanien
Nu måste jag klä på mig för nu är de tydligen på g!
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar