Tjenixen

Tjeeenare på er, det var ett tag sedan! Har blivit tjatad på om att blogga men jag vet inte vad jag ska skriva så jag hoppas ni inte förväntar er något av mig nu haha. Men jag har haft riktigt kul under tiden som jag inte bloggat så jag har alltså inte gått och gömt mig under en sten. Det hade varit tragiskt... Whatever. Nej men livet rullar på och jag älskar människorna jag umgås med så jag kan inte begära så mycket mer, förutom ögonfransförlängning dåra, det skulle sitta finfint till men annars har jag det bra. Måste dock börja bry mig lite mer i skolan, har kommit efter lite men det ska nog lösa sig. Belinda och Linda har visat (säger man visat??) mig några låtar som jag lyssnat på de senaste dygnet, non-stop. Tycker att ni också borde lyssna på dom för de är riktigt bra!  
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar