Å jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det för då kommer jag kanske över det

Hej på er!
Längesen hmmmm
har inte haft asmycket att skriva så that's why. Klarade iaf i fredag av min sista jobbdag efter fyra veckors slit,hoppas på chans att få komma tillbaka dit i höst eller så om jag inte fått något annat jobb då dvs. Var ju liksom ändå tredje året jag var där och alla verkar tycka om mig så borde gå, får hålla tummarna.
 
Aja i söndags packade iaf familjen in sig i bilen och åkte de cirka 60 långa jäkla milen ner till typ vad jag skulle kalla Sveriges sydligaste plats,nämligen Helsingborg. Är här och hälsar på min lilla mormor, är faktiskt en väldigt mysig stad och så men alla fyra i la familia delar på ett litet rum här i lägenhet och det börjar ju inte bara bli liiite tröttsamt kan man säga. Men på fredag typ åker vi vidare mot lilla Farmor <3 och Hammenhög. Stannar där i några nätter sen bär det av mot hufvudstaden igen. Sen förstår ni så blir det inte alls lång stund hemma innan jag drar vidare på nya äventyr igen, men då med min kompanjon och käresta Frida. Då flyger vi nämligen tillbaka till farmor och Skåne och jag stannar då på väldigt obestämd tid. 
Kommer få träffa både Frida och faktiskt Ewe också för sötisen flyger ju också ner helt ensamen! Ska bli så myyys att få ta dit mina närmaste små älsklingar!
Dock kommer jag sakna Emma, jag kommer hem typ preciiis när hon åker mot Västkusten sen åker ju jag igen och då börjar hon knega igen så vi kommer inte ses på alltför lång tid... Det suger men får väl prata mycket i telefon och brevväxla(lol)
 
Suger faktiskt lite att vara här hos mormor, eller ja somsagt det är ganska mysigt förutom det med att vi delar rum. Men förutom det är det jobbigt för jag längtar bara till mitt älskade Hammenhög och mina bebisar hela tiden, är ju liksom sååå nära men ändå så långt bort..
Aja får ju träffa de snart så snart!!
 
Har faktiskt inte så jättemycket mer att skriva. 
Bloggar när jag kan igen eller har något att skriva lolzzzzzzz
PussL
 
 
Bjuder grovt på sista bilden men har inga andra så ni får nöjjja er helt enkelt
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar