Home is where the heart is

Och nu är jag hemma igen, i mitt älskade Skåne 💕
Jag och Frida tog igår flyget hit från Bromma om 50 minuter senare landade vi på skånsk mark, kom hem och packade upp lite. Sen gick vi och pussade litt på mina bebisar 🐴
Resten av kvällen innan middagen chillade vi mest, är ju så satans kvavt och varmt så man blir galen!
Efter middagen tog vi en cykeltur och kollade på ägorna lol.
Det va jättefint, om man cyklar upp "på toppen" av ängarna haha så ser man ner över hela byn och jättelångt bort, plus att det nästan var solnedgång såå fint :D
Träffade även några assöta kor som kom springandes när vi kom, de ville väl ha lite sällsis haha. Stod där ett tag sedan cyklade vi hemåt igen.
I förmiddags åkte vi till Simrishamn som är typ närmaste "byn" och klippte mig, tog typ 1 dm inte för att det behövdes så mycket egentligen men det var skönt att bli av med lite!
Efter lunch åkte vi till affären Bo Ohlsson som är typ som Ullared fast betydligt mindre. Haha där köpte vi bara godis, det var ju så billigt hahaha
Ha det gött peeps!
PussL

Fungerar såklart inte att lägga upp bilder som vanligt så gört en annan gång


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar