Why does it feel so good to be bad

Ja hörrni whywhywhy, good fucking question. 
Okej det har inget med det här inlägget att göra lolzzzz
 
Okej let's start over!
 
Hej på er!
Hur äreee läget dåå?
Här är det prima liv ska ni veta, är ju fredag imorgon och jag jobbar bara till 13, kan det bli mycket bättre?
PLUS att det ska bli asfint väder hela långa helgen :D
PLUSPLUS att jag ska va med mina fav bitchachos <3
Skoja de är inga bitches eller bitchachos heller för den delen, men det ska iaf bli riktigt myyys.
Så imorgon efter jobb osv så bär det av mot sydligare breddgrader haha, nejmen ewes gullemamma ska skjutsa ut oss så ska vi handla på vägen sen äre partyyy minsann.
Asså asrörigt inlägg, ungefär som mitt liv och min hjärna. Lol min hjärna är en major fuck up vilket ni kanske kan förstå av att läsa det här väldigt udda inlägget.
 
Whatevs
Vet fortfarande inte hur länge jag ska jobba, blir fan galen! Men antagligen nästa vecka också och sen vill jag faktiskt inte mer! Nope då får det fanimej räcka!
 
Men okej ska kolla senaste pll nu, spännande spännande
 
Juste jag har blvit en riktig jävla kaffekärring på jobbet, dricker seriously typ minst tre koppar per dag
 
och en cigg på det
 
Skoja är ingen smoker
 
Okej slutar nu innan det spårar alldeles fullständigt
 
Puss från eran main guuuuuuurl
 
Hahahahahahahah orkar inte
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar