det är sånt som händer

tjena bloggish,
 
på senaste har jag tagit några beslut som kommer vara lite små jobbiga nu i början men som kommer vara så värt det i slutändan. förutom det har jag spenderat min tid till att kolla på Orange Is The New Black, en fängelseserie som både belinda och linda tipsade mig om att se, och ja, jag är fast! om ni inte redan kollar på den så är det ett måste, it's perfect. ett avsnitt på 1h känns som 10 min. annars har bells stuckigt till gotland och lindz jobbar så har varit lonley i... 2 dagar. gosh känns som år. jaja, i morgon ska jag försöka ta mig ut lite iallafall, hoppas det är bra väder och att jag inte råkar ut för allt för mycket skit :)) 
 
måste bara visa er en bild som belindas lillebror tog på oss förra veckan (?) när vi låg ute och "solade" haha, alltså det är svårt att slå hur ful bild det verkligen är haha. man som sagt, bakgrunden är iallafall fin :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar