Gizmizzzzzz

 
Tog en promenad borta vid Eklundsnäs igår och passade på att ta några bilder på lilla grisen. Han är stor nu! Och hårig. Haha. Idag vaknade jag upp till att han hade käkat på studentpresenterna jag köpt som låg på bordet i (o)tryggt förvar. Alltså han väljer på riktigt ut det man är mest rädd om och gillar mest för att sedan förstöra det. Som pappas hörlurar, han är nu inne på #3. Som min Odd Molly tröja. Som mina tofflor. Som mitt bästa skärp. Elak hund. Nej men han är ju trots allt fortfarande valp men kan ju önska att han siktar in sig på billigare saker i fortsättningen. Eller så är det jag som ska lära mig en läxa i det hela, ha inte grejer du ä rädd om framme. I don't know. Men det jag vet är att jag måste skriva klart min idrottsuppgift idag, och det är ett måstemåstemåste. Ska bara kolla klart på ett avsnitt av Game of Thrones först :)))) Ciao bella!
/E


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar