I gotta stay high all the time to keep you of my mind

Hallååååååååå älläärrrrr som man säger i götet
Skoja vet inte var det kommer ifrån
 
Anyways har kanske inte hänt sådär asmycket sen jag bloggade sist, om det hade gjort det har jag oavsett glömt det nu så det blir det inget av haha
Är inne på slutet av min andra jobbvecka och nu börjar det faktiskt kännas ganska bra, både att gå upp svintidigt men även själva jobbet. Har kommit in jättebra i "gänget" vilket jag inte gjort lika bra tidigare år så tror att det också är en andedning till att det känns roligare!
Är fortfarande sjukt oklart när jag egentligen slutar haha men tidigast efter nästa vecka så vi får la se
 
Imorgon är jag ledig cause i got stuff to do and things to take care of, tänker inte säga vad men det får ni veta soon. Promise
Får iaf en timmes sovmorgon haha, sjukt skönt!
 
Vi hörs guys!
 
PussL 
 
hahhaha nya favoriten
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar